Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
master
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocek :)
|
Wysłany: Czw 19:19, 20 Gru 2007 Temat postu: Wymagany lvl run |
|
|
Hmmm... Jak pisze na tibia.pl:
Cytat: |
W celu zapewnienia lepszego balansowania profesji Cipsoft wprowadził nowe wymagania co do możliwości używania run. Od dziś, aby móc użyć runy poza odpowiednim poziomem magicznym trzeba też mieć odpowiedni poziom. Jest on taki sam, jak ten wymagany do stworzenia runy. |
Mówcie co o tym sądzicie...
Według mnie pogięło cipów trochę...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez master dnia Czw 19:20, 20 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Artimansee
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja jestem?
|
Wysłany: Pią 8:42, 21 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Oprócz wad są i zalety tego rozwiązania - teraz nie będzie sytuacji ze jakis hlvl'owiec robi sobie jakiegos nowego chara, ktorego szybciutko robi bo ma duzo kasy np na potezne runki, z którymi wbija się noob charem, którym robi waste (ale zależy mu na expie ) i przy okazji bije potworki np. jakiemus knightowi.
Jak ja wykurzałem knightów nierzadko 120+ z d-lair?
SD szło w ruch i nawet uparci szybko rezygnowali po kilku kilkunastu dragach, z których zebrali tyle expa że lepiej jakby na roty poszli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lesterek
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 21:28, 22 Gru 2007 Temat postu: To.... |
|
|
dobry pomysł. Arti popieram Cie całkowicie. Nie lubie takich sytuacji jak jakis 20 lvl mi wparuje na exp i leje mi all z run, zeby cos tam pokazac. Wtedy i ja musze marnowac moje hmmki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|